2010. május 23., vasárnap

Ízelítő

Még most nem tudok feltenni egész fejit, de ízelítőt igen és az egész majd hétfőn vagy kedden lesz.
Bocsi, hogy ennyit késik, de itt van az egyik barátnőm és akkor nem tudom folytatni.
Akkor itt egy kis részlet abból amiből már írtam:

  -Terhes vagyok.-mondta halkan és félve. Ryan megmerevedett és úgy nézett ki, mint egy szobor. Meg sem mozdult. Azt sem láttam, hogy levegőt vett volna. Csak meredt maga elé. Hosszú csönd telepedett ránk. Kezdtem félni, hogy ez az alak csak kihasználja anyut, és ha most meg megszületik, a gyereke elhagyja és anyu megint össze fog törni. Hosszú csend volt és úgy döntöttem, hogy most nem az én dolgom megtörni. Anyura néztem akin urrá lett a félelem. Tudtam, hogy hamarosan meg fog szólalni, nem bírja tovább a nyomasztó csendet. Szólásra nyitotta reszkető ajkait, de nem jött ki hang. Ryan még mindig kitágult szemekkel meredt Renée-re. Aki megint kinyitotta száját és most csak halkan suttogva beszélt.


  -Ryan, kérlek… mondja már valamit.- hangja kétségbeesett és megbántott volt. Ryan nyitotta a száját, de egy darabig hang nem jött ki belőle majd végre megszólalt:

Na ennyi és igyekszem az egésszel! Puszi