2010. június 6., vasárnap

Ízelítő és búcsúzás egy hétre:(

Sziasztok!

Feltenni az egész fejezetet még nem tudtam, de egy kis ízelítőt igen. Bár szerintem ez nem olyan jó. Szóval ha visszajövök egy hét múlva akkor felrakom a negyedik fejezetet.Sajnálom, hogy így alakult! Puszi:Klaudia(L)

Találkozás

Charlie jött ki értünk a reptérre a rendőrségi kocsijában. Gyorsan beszálltunk mielőtt jobban esett volna az eső és elindultunk. Én elől ültem és anyu hátul, mert a dudorodó hasával már nem tudott volna kényelmesen leülni. Hihetetlen, hogy milyen gyorsan! Pedig csak pár napja derült ki, hogy terhes és már ekkora.



-Sziasztok!-köszönt apu és engem féloldalasan megölelt a kocsiban.


-Szia, apu. -köszöntem vissza.


-Szia, Charlie. -mondta anyu is.


Az egész út alatt Charlie reménytelenül próbált beszélgetést kezdeményezni, de nem igazán sikerült neki, mivel én nem vagyok annyira bőbeszédű és anyunak pedig kínos, ha apu róla kérdezget. Végül megálltunk az egyik utca sarkán lévő háznál.