2010. június 29., kedd

8.fejezet

Első nap


Ezen az éjszakán álomtalan álomba merültem Edward hideg, de gyengéd karjai között. Kérésemre nem válaszolt csak azt mondta, hogy aludjak, és majd holnap megbeszéljük. Jah… holnap. Mit kell ezen megbeszélni? Hiszen ha már az egész családom vámpír, én miért ne legyek az?


Reggel arra keltem, hogy valaki a hajamat simogatta és suttogott a fülembe.

-Bella, kicsim fel kell kelni.-súgta a fülembe. Nagy nehezen kinyitottam a szemem és szembe találtam magam Edward angyalarcával. Kellemesen hideg ujjaival elkotorta az arcomba lógó, kósza hajtincseket.

-Jó reggelt!-mondta lélegzetelállító mosolyával.

-Szia.-mondtam álmosan.-Anyu hogy van?-kérdeztem.

-Még tart az átváltozás. Még két napig.-egyre szomorúbb lettem pedig még reggel van. Edward váratlanul odahajolt és lehellet finoman megcsókolt, de aztán túl hamar el is húzódott én meg értetlenkedve néztem.

-Alice.-sóhajtotta és abban a pillanatban valaki kopogott az ajtón.-Szabad.-mondta Edward. Alice benyitott és rögtön jött oda hozzám fölrángatni.

-Gyerünk Bella. Adok neked ruhát!-mondta mikor már kifele húzott a szobából.-Mivel neked még nincs, gardróbod ezért addig itt lesznek a ruháid.-mutatott az ő gardróbjába. Nagyobb volt, mint maga a szoba és látszatra több ruha volt benne, mint a plázába.-Gyere már Bella! Ne állj ott tátott szájjal!-kuncogott.

Olyan ruhákat választott, amit én szabad akaratomból biztos nem vennék fel, de így, hogy itt van Alice nincs sok választási lehetőségem. A többi ruha sem más. Felvettem egy fekete csőnadrágot, egy kék hosszú ujjú blúzt és lapos talpú kék cipőt. Fel akartam venni a szokásom dzsekimet, amibe jöttem, de amint Alice meglátta kivette a kezemből és eldugta. Vett elő egy másikat, ami egyáltalán nem hasonlított arra, amit én felvennék. Elkezdtem kutatni egy jobb után, de csak még kivágottabbak voltak. Így hát kénytelen voltam felvenni, amit ő választott, de először elmentem a fürdőbe fogat mosni, de amint ki akartam menni Alice jött be, hogy megcsinálja a hajam. Próbáltam ellenkezni, de ő csak ennyit mondott:

-Idő pazarlás erőlködnöd! Láttam, hogy meg fogod engedni.-és ezzel ő lezártnak tekintette a témát. Kivasalta a hajam majd felfogta egy copfba. A sminket már nem hagytam csak egy kicsi púder került fel az arcomra, de az is épp elég volt. Mikor lementünk a nappaliba már mindenki készen volt indulásra.

-Bella, nem vagy éhes? Csináltam neked szendvicset!-mondta Esme kedvesen.

-Most nem vagyok éhes, de elviszem a szendvicset a suliba.-ajánlottam fel. A kezembe nyújtotta és indultunk lefele a garázsba. Edward közben odajött mellém átfogta egyik kezével a derekam és édesen suttogott a fülembe:

-Gyönyörű vagy!-én meg egy puszit nyomtam az arcára.

Jasper, Alice és én Edward kocsijával mentünk. Rosék pedig Emmett dzsipjével. Én ültem az anyós ülésen Alicék meg hátul. Már félúton voltunk mikor Edward megszólalt:

-Mit szeretsz az Üvöltő szelekben?-kérdezte.

-Honnan…?-akartam kérdezni, de válaszolt a fel nem tett kérdésemre.

-Az éjjeli szekrényeden volt és én meg megláttam.-mondta.

-Olvastad már?-kérdeztem vissza.

-Igen.

-Honnan tudod, hogy az a kedvenc könyvem?- kérdeztem mosolyogva. Biztos, hogy már furdalja a kíváncsiság, hogy nem láthatja a gondolataimat. Alice és Jasper hátul halkan elkezdtek kuncogni. Pont megérkeztünk a suliba. Edward leparkolt és rájöhetett, hogy mit terveztem, mert angyal arcán egy csibészes félmosoly jelent, meg amitől éreztem, hogy a szívverésem kiakadt.

-Csak tippeltem és egyébként az van az éjjeli szekrényeden.-mondta mosolyogva és közben kiszállt a kocsiból és nekem is ajtót nyitott.

-Te nem szereted?-mosolyogtam rá.

-Nem, igazán.-mondta, de ekkor megszólalt a csengő és gyorsan elindultunk a suli fele, hogy beérjünk. Nekem történelem órám volt. Könnyű megtalálni a termet. Edward mutatta meg. Én egyedül nem találtam volna meg. Először is az én tájékozódási képességemmel és, mert az a térkép, amit Alice adott az nagyon halvány volt. Kifogyott a tinta a suli nyomtatójából? Alice mikor meglátta, hogy megyek suliba egyből jött és elrendezte a papírjaimat. Úgyhogy nekem már nem volt semmi dolgom.

A tanár már bent volt a terembe. Gratulálok!- mondtam magamba.-Jó kezdés, első nap, első óráról kések el!

-Szia.-köszönt el tőlem halkan és egy csókot lehelt az ajkaimra.

-Szia.-sóhajtottam és eltűnt

Halkan kopogtam és mikor meghallottam, hogy a tanár mondja, hogy szabad én lassan benyitottam.

-Elnézést a késésért.-mondtam.-Nem találtam a termet.-hazudtam. Valamit morgott az orra alá és megmutatta a széket ahova ülnöm kell. Egy barna hajú lány mellé ültetett. Aki rám mosolygott, de a szemében nyoma sem volt kedvességnek. Botladozva odaértem és leültem mellé.

-Szia.-köszönt.-Jessica vagyok.-mosolygott.

-Szia, én meg Bella.-próbáltam visszamosolyogni.

-Kérem, figyeljenek az órára!-mondta a tanár. Mind a ketten odanéztünk. Az óra elég unalmasan telt csak figyelni kellett és jegyzetelni. Bár a gondolataim most nem itt jártak. Csengetéskor összepakoltam és elindultam az ajtó fele. Négy ember az ajtóban várt.

-Szia.-köszönt egy szemüveges, barna hajú lány.-Angela vagyok.-mosolygott kedvesen és az ő szemében ez is látszott.

-Én meg Eric.-szólt az egyik fiú aki Angela kezét fogta.

-Bella vagyok.-mosolyogtam rájuk.

-Szia.-mondta a másik fiú, aki egy kicsit zavarban volt.-Mike vagyok.

-Sziasztok.-szólalt meg Edward a többiek háta mögül. Jessica jól végig nézett rajta én meg azonnal odaálltam mellé és megfogtam a kezét.-Milyen órád lesz?-kérdezte mosolyogva.

-Matek.-válaszoltam.-Neked?

-Irodalom.-sóhajtott.

-Nekem is matekom lesz, Bella. Ülsz mellém?-kérdezte Angela kedvesen.

-Persze.-mondtam én is mosolyogva. Még csak most ismeretem meg, de már egészen megkedveltem.

-Akkor menjünk.-karolt belém, míg Edward a másik kezemet fogta.

Elvezettek a matek teremig. Edward is elment az órájára és mi meg leültünk az asztalunkhoz.

-Szóval jársz Edward Cullennel?- kérdezte mosolyogva.

-Öhm… igen.-mondtam.-Miért?

-Hát itt sok mindenki bepróbálkozott nála, de senkinek nem adta be a derekát. Gondolok itt például Jessre.-tudtam! Tudtam, hogy Jessica itt az a pasifaló, pletykás csaj.-De nyugi! Edward udvariasan tudatta vele, hogy nem kell neki.-kuncogott.-Egyébként mióta ismered őt?

-Nem olyan rég.-válaszoltam és pont belépett a tanár. A nap további része ugyanúgy telt. Edward minden órára elkísért és volt, amikor jött velünk Jessica vagy Mike, mert közös órám volt velük. Mikor Mike-al voltunk Edward nagyon dühös képet vágott. Gondolom a gondolataira. Eljött az ebédidő és Angela-ék megkérdezték, hogy ülök-e velük, de én azt mondtam, hogy Edwardékkal ülök és egész jól viselték a visszautasítást, vagyis Mike egy eléggé szomorú képet vágott Jessicán meg látszott, hogy nagyon féltékeny. Még volt ezután egy órám, amire Edward ugyanúgy elkísért utána pedig mentünk a parkolóba. Ugyan úgy ültünk, ahogy jöttünk reggel. Edward most is villám nem is vámpír gyorsan vezetett. Mikor beértünk a garázsba ő kinyitotta nekem az ajtót.

-Milyen volt az első napod?-kérdezte mikor már mindenki felment mi meg csak álltunk a kocsi mellet.

-Türhető volt.-mosolyogtam.-Hallottam Angelától, hogy Jessica kikezdett veled.-vigyorogtam tovább.

-Én meg Mike perverz fantáziálgatásait hallottam rólad.-mosolygott majd egyre közelebb jött és mikor az ajkai a számhoz értek megszűnt létezni a világ.



Kérek szépen több komit, mint az előzőnél, mert ott is csak kettőt kaptam. Nem fogok érte hisztizni és komihatárt sem fogok csinálni csak jó esne ha írnátok. Jót is és rosszat is ha akartok. Köszönöm.
Puszi

5 komi:

Adrienn írta...

Szia
Nagyon jóóóóó lett :D
Jess féltékeny xD Mike meg hozta a formáját, bár mind a ketten... na mind 1
Imádtam
Siess a kövivel
Puszi Adry

Sophia írta...

Szuper lett!!
Olyan aranyosak együtt!!
Siess a kövivel

puszi: szofi

Isabella Cullen írta...

szia nagyon jó lett a fejezet csak így tovább alig várom a fojtatást


Isabella Cullen

Alicia Mirza írta...

Nagyon jó! Jessica de féltékeny, Mike meg szomorú... :)

Névtelen írta...

nagyon szupika lett
most olvasom is tovább.:D
timi